18/4-09

idag vaknade jag klockan nio vi hade tänkt att ha picknik i dag men det var för molnigt.Så vi åkte tåg till eriksdalsbadet och var där i tre timmar och åt glass sen gick vi ut till en park bänk där vi åt macka och risifrutti . på väg till tåget gick vi förbi ringen och jag ville gå in jag såg en supersnygg svart sommar dress på lindex som kosta två hundra jag bara måste ha den.men det fick jag inte får vänta till jag får månadspeng så jag kan köpa den.På H&M köpte jag en sommar klännig sen var pengarna slut sa mamma då gick vi till tunelbanan typiskt nog missa vi tåget och fick vänta i sju minuter på nästa .När vi kom hem satte jag mig vid datorn och Olli ringde och fråga en kompis om hon fick sova över för att jag är tvungen att gå upp klockan halv 6 i morgon för vi har gympa tävling klockan 10 fast samlingen är klockan 7 på morgonen .Sen var det mat mammas goda potatis salad ,kyckling och kött .nu sitter jag här och skriver olli ska åka närsom hälst till sin kompis och snart är det robinsson hoppas nu bara att det går bra på tävlingen i morgon vi ska i alla fall komma bättre än sjua!!!hej då och ha en bra kväll puss emelie!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Guud vad mysigt !:)

Har själv svettas och gråtit glädje tårar!*

Puuss <3

2009-04-18 @ 19:25:33
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0