Fredag

Träningen igår: Jag var typ på IP tio i och börja kicka och passa lite grann :) Sen sprang vi 1600 meter (fyra varv på 400:meters banan.I början låg jag typ 10:a men på slutet tog jag igen och vann! Sen börja vi träna.Vi skulle först hålla borta bollen ifrån en kompis (ellen) och sen skulle vi typ nicka :) På matchen gick det också bra,fick till några riktigt bra skott så jag är helt klart nöjd med träningen ...


Idag
: var det skoola.Det var helt tommt i klassrummet på morgonen för alla tjejer var typ på "fotbollsutagning" för år 6,men jag ska ju sluta så det är bara onödigt ! Vi läste första halvtimmen,bibblan var stängd så ajg läste någon "Fantomen på Operan",ganska bra faktiskt.Andra timmen  var det glosor och sen engelska jobbok,trååkigt.Till lunch blev det pasta och äsklig sås,blää ! På ev:n jobba jag med Ellinor och vi gjorde Belgien,ganska kul faktikst! Efter skolan gick jag till Issa och bytte till kortbyxor och t-shirt,söönt! Sen spela vi lite men ajg gjorde illa tån,ajjajj! Knas spela imorgon,hoppas jaa !? Hemma var jag med Loppan hela tiden ochs en satte jag mig här :) SES / Jullan


 
Vad tycker ni om den ? Jag tycker den blev jätte fiin !<3

Kommentarer
Postat av: söta emelie

måste du ha bilden som är längst åt höger jag är så ful där!!

2009-04-27 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0