godis

äntligen är det påsk lov i fredags spela jag fotboll i två timmar eller jag var på planen .Det var jätte härligt väder och jag hoppas det är samma hela påsken.Olli var sjuk så mamma var hemma med henne.Dom kom och hämta mig utanför skolan för vi skulle åka till sandviken .Pålördagen sov jag till klockan halv tio sen väckte morfar mig för att vi skulle äta frukost.sen åkte vi i väg till backen och åkte snowboard men det var skit varmt så det blev bara tre åk resten sola jag .På vägen hem stanna vi och köpte godis på dollarstore ett och ett halvt kilo blev det för femtio kronor ganska billigt.när vi kom hem ducha jag och olivia sen såg vi på high school musical 3 .På slutet av filmen kom andreas ,Camilla,Elias och junie .Vi hade tagit med Natasha till mormor och morfar och Junie blev helt hysterisk ,när vi titta på tv kom andreas med Tasha och sa att junie hade henne i handen ,stakars tasha var helt skräckslagen.sen fick vi varsitt stort påsk ägg var med massor av godis ,säkert ett kilo i varje ägg,och ett kuvär i med hundra kronor.sen åt vi ris och kött gryta faktiskt riktigt god.till efterätt blev det annanas paj och glass mums sen kolla jag och olli klart på filmen .Sen var det robinsson.När jag och Olli skulle gå och lägga oss var båda påskäggen tomma men vi åt inget av godiset vi köpte så det har vi kvar.Nästa dag skulle vi hem ,idag .Så vi har bara packat och sett på tv hela morgonen nu ska vi äta sen ska vi åka till valbo och shoppa lite innan vi fortsätter hem .ha det så bra!!!
godis i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0