Gröna lund!!!

idag ska jag åka till grönan klockan 5 .Vi har guld kort så om man hämtat ut dom den16 eller 15 får man gå på grönalunds gen rep och åka allting före alla andra .Jag ska åka insane om jag vågar för i bland är man upp och ner .Om jag vågar ska jag försöka få med olli ,Hon är lite feg ,upp.Jag kommer inte att kunna skriva efter skolan för vi åker så fort som möjligt dit .Mamma var jätte snäll i dag jag fick ha på mig den svarta dressen som jag köpte i tisdags .Men nu måste jag till skolan .(SPRIKER AV LÄNGTAN TILLS KLOCKAN 5!!!!)hej då ha det så bra

INSANE!!

Kommentarer
Postat av: Melisa

Rolit^^

2009-05-07 @ 18:14:49
URL: http://dtwiiind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0