hemma igen

idag trodde jag värkligen att jag skulle gå men det fick jag inte :( men vet ni vad som hände igår jag och mamma åkte till lindex i högdalen för att kolla på den svarta dressen för mamma hade 25% rabat på valfritt barn plagg som gick ut igår och sen så köpte vi ett grönt linne ,mäst till mig men olli har dans upp visning på lördag och dom har indiskt tema till den gröna tröjan som olli ska ha köpte vi ett par knall ljus blåa kort byxor.När vi kom hem var jag helt slut och la mig framför tv och kolla .Idag vaknade jag att mamma ringde och väckte olli ,Mamma började tidigt.Så jag tog täcket till soffan och kollade på tv tills tio sen åt jag frukost äpple och kanel yougurt mums.Efter frukosten satte jag mig vid datorn och disingnade en tavla och en tröja på stardoll ,Tyvär har jag inte råd att köpa tavlan så jag är tvungen att vänta.Nu ska jag snart äta lunch potatis bullar och lingon sylt så hej svejs

ps.saknar dig julii och alla andra .Föresten har vi sjuan och åttan i tabbeler till på fredag? ds.        

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror det,enligt Hedda iallafall :)<3

2009-04-21 @ 16:13:34
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0