Lördag

Igår så var det Lördag,typ min favorit dag.Jag skulle spela match mot slatsjöbaden.Vi torsta med 2-1,tråkigt,menmen ! :)
Sen åkte jag hem med Elin,Emma och Natta i Elins bil,hade as roligt ! XD Vi kolla på våra kompsiar som vann med 5-0 mot stuvsta,jätte bra! Sen fick vi glass och efter det drog jag Natta och Elin till Loppisen i tallis.Vi hade as roligt och vi sjöng "plocka äpplen och hoppa hopprep" typ hela tiden ! Jag vet att du var där Emelie men sen gick du och jag såg inte vart,men jag yräffa dig iallafall.Vi sålde jätte mkt och typ alla saker mamma tagit med :) Hemma kolla jag på Robinson och åt chips.Klockan elva ska vi mötas med klassen igen fast nu ska vi plocka skräp,vi får 3000 för det,bra va ?!
Ha en jätte bra dag allesamamns så kanske det kommer mera bilder och sånt sen,SES / jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0