måndag

idag när jag kom till skolan fem i halv hade vi redan börjat konstigt nog fast igentligen skulle vi börjat halv nio!!Och sen så satt en i andra klassen på min plats så jag satt mig vid jullan så klart sen kom theo och det var hans plats jag satt på fast han fick sitta mitt emot .På rasten prata vi bara .Efter rasten var det slöjd .Vi skulle göra några bokstäver som satt i hop .Jag tänkte skriva emelie men det blev för långt sen emii men jag orkade bara skriva EB .Jag blev klar när det var en halv timme kvar så jag började tälja på en gubbe som blir väldigt konstig (fast han har bara ett halvt huvud än) ska ta kort på den när jag är klar fast nästa vecka är vi lediga då går en lektion bort och veckan efter har vi i drotts dag så då har vi bara idrott sen är det tre gånger kvar så det tar ett tag tills den är klar!!Till mat blev det schnitsel och ris med sötsur sås mums !!denna vecka har vi jätte bra mat!på onsdag är det pankakor med sylt och på torsdag hamburgare .Sen kom vår lärare 25 minuter sent ,Har vikarie fortfarande ,men i morgon kommer marie till baka.Vi hade lite So innan hem kunskapen.Där fick vi baka pizza jag hade annanas skinka och ost på min mums dom blev jätte goda,Fast jag gillar köp pizza mer!Sen var det ingen som hade boll så alla gick förutom jag och elin,alex och frasse .Jag och elin gick och lånade boll på pandan sen när vi kom till baka hade alex och frasse gått.Elin ringde alex men dom årkade inte gå till baka så jag och elin gick själva ner till fotbolls planen och lysnade på musik.Sen skulle hon och hennes mamma typ köpa skor så jag cycklade hem och satte mig framför datorn .Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem ,han skulle komma halv fem men nu är klockan tio i fem .Jaja hoppas ni oxå haft en bra dag hej då//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0