match

Hejjsan hoppsan allihopa!

Idag var jag på ett ganska bra med trött humör.Jag,Hedda,natta och bella gick till skolan och kolla på dem 3 videorna jag,natta och hedda gjorde igår,haha XD Framme vid skolan så gjorde vi inget.Jag och Ellinor gick till bibblan och låna böcker och sen körde vi 10:o på rasten.Sen var det matte,jag och bella gjorde typ 10-12 uppg. för vi hade inte så långt tid på oss.Till lunch blev det spaggeti och köttfärsås sen drama och efter det gick jag hem.Förlåt att vi inte kunde göra något idag Emelie,men jag var alldeles för trött och hade en del att göra,SES / Jullan





1.Min mobil
2.Jag och bella åker linbana
3.Frasse seglar
4.Badbyxorna vi hitta i skogen när vi städa
5.Syrran städar
6.Bella städar
7.Pappas kalas
8.Gris
9.Choklad pinnar och jordgubbar


Kommentarer
Postat av: söta emelie

det är okej men kanske en annan dag!!

2009-04-28 @ 18:50:58
URL: http://emelieojulia.blogg.se/
Postat av: Julia

aa,visst!

2009-04-29 @ 17:06:05
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0