Öland

Hejjsan alla nära & kära ( Skojja ba )

Kom hem ifrån Öland för någon timme sen.Hra haft det underbart väder med sol och värme.Det har liksom varit så pass att jag inte kan sitta inne för att det är så varmt.Jag och syrran tillbringa den mesta tiden till Studsamattan och lek.På torsdagen kom min underbara farmor och hennes man ( Bosse ) Vi hade det mysigt med saga på kvällen och mandelkaka. Vakna halv nio på Fredagen och åt frukost och studsamatta.Sen runt ett halv två kom mormor,morfar och Olle.Vi  kramdes och jag,Cornelia och Olle spela BUZZ,vann ofc ! Till middag blev det underbar påskmat med sill,potatis och ägg ! Sen fick jag ett påskägg av farmor och Bosse med godis och 100 kronor,Taaack + en liten present från mamma & pappa där jag fick en nykel ring med en klocka,Taaack ! På lördagen vakna jag nio och åt frukost.Idag skulle farmor och Bosse åka hem :( Men som tur var så ska mormor och morfar vara kvar ! :D Vi var ute på någon udde och fika lite,medans jag var fullt upptagen med att sköta min hund ( finns inte,men låsas att den finns ) den heter Annie ! <3 Ja sa hejdå till Bosse och farmorm och sen åkte vi allihopa till Färjestadens shoppingcentrum ! Där köpte jag och pappa ett par löparskor,jätte snygga och bra! Hemma var jag och pappa ute och jogga ca 3 km,nööjd ! Sen blev det åter igen påskmat från igår.Fick utligare 3 ägg.Ett av mormor och morfar med hundrakronor,kläder och godis sen av mamma och pappa GODIS ! På söndagen grilla vi krov vid havet och jag lyssna på diggiilistan i P3,haha,Tingeling,Tingeling kom etta,IGEN ! Måndag,satt i bilen hela dagen och hemma satt jag vid datan och kolla på alla min bloggar och mail,nu blir det vofflor i stora lass, PÖÖS / Julleh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0