Onsdag

idag har jag varit hemma som vanligt men jag kommer gå i morgon om jag inte spyr eller något liknande för jag är mycket piggare i dag jag har sätt på mamma mia och suttit vid datorn övat tabbeler så nu kan jag 1-10 under tre minuter ganska bra sen har jag gjort två nummer av en tidning jag har hittat på som heter emii om du känner mig får du nog läsa dom sen . Mamma slutar klockan tre och kommer hem ca halv fyra då ska vi gå ut fast jag inte vill men ändå nu ska jag titta på tv innan mamma kommer så hej då

älskar dig jullan!!<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jullan

Älskar dig oxå älskling!<3

BETYDER ALLT !!!

2009-04-22 @ 17:23:56
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0