Sjuk

mamma väckte mig kvart i 6 i morse för att vi skulle åka till gympa tävlingen som vanligt sa jag bara jaja och sov en kvart till men sen var jag tvungen att gå upp jag hade lite ont i halsen men det gick över efter frukosten som bestog av macka och yougurt .Vi kom till tullinge 5 minuter i sju och fick stå och vänta tills dom uppna dörrarna till salen .Jag hade satt upp håret som vi brukar ,två bullar ,men dom hade tydligen bestämt att man skulle ha höga tofsar och sen flätor ,blev ganska snyggt.Sen var det dax för upp värmnign.All för träning gick bra och defileringen .Men sen fick jag ont i magen alla trode att det var för jag var nervös och sen började jag må illa oxå men jag kunde ändå köra friståendet som var först på programet.Men innan matta och hopp spydde jag på golvet och fick inte tävla något mer som tur var spydde jag inte inne i stora halen för plubliken .Sen skulle jag och mamma gå hem och gick ner i omklädnings rummet .Där spydde jag en gång till på mammas väska .När vi äntligen kom till bilen och var halvägs hem spydde jag igen fast magen vart tom det var skit jobbigt.När jag kom hem la jag mig bara i Ollis säng och sov i två timmar .Sen när jag vaknade åt jag en macka ,fast jag inte hade matlust sen satte jag mig vid datorn .Jag vet ej hur det gick för laget men hoppas bra det var femton lag så om vi kommer bätre än åtta så blir jag jätte glad för det var så många duktiga som tävlade oxå så jag tror inte att vi får medalj .Fast jag längtar tills en annan tävdär man räknar varge gren varför sig och inte lägger i hop alla poängen då tror jag åtminstånde att vi får medalj i matta ,det är vi bäst på kom tvåa förra gången.Men nu ska jag gå och vila ha en fortsatt trevlig dag.!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Stackare :(

Vet hur det känns att missa ngt som man väkligen sett fram emot.Bra att du ändå hoppa av så att du inte blev sämre,om du inte kommer imorogon så ses vi kanske på Tisdag ?<3

2009-04-19 @ 16:35:50
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: söta emelie

aa kanske vet ej puss emii

2009-04-20 @ 15:20:03
URL: http://emelieojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0