som jag trodde

som jag trodde fick jag vara hemma idag först vaknade jag när mamma och olli skulle gå och kunde inte svälja skit jobbigt då tog jag en bafusin sen var dom slut senare fick jag självklart ont i halsen igen och fick ringa mamma och säga att tableterna var slut .Hon sa att jag skulle gå till apoteket,ca 150 meter hemmifrån,klockan tio .Så jag gick dit ca klockan halv elva och kolla i alla hyllor men det fanns inte där .Det var massor av gamlingar där inne och jag var tvungen att ta en lapp fast jag visste inte om jag skulle trycka på resept eller hem... något konstigt så jag gick hem igen och sa till mamma att jag hade jätte ont i magen och var rädd att spy så jag bad henne köpa på hem vägen.Jag hade ganska ont i magen men jag kunde ju gå ut men i bland måste man ljuga lite för det vore jätte pinsamt att säga att jag var där och alla stirra på mig så jag gick hem igen.När jag väl kom hem såg jag på tv och halv sov till klockan halv ett sen åt jag hade ingen matlust men fick i mig lite fisk och ris på en halvtimme sen ringde mamma och undrade om jag ätit och nu sitter jag vid datorn och har nästan varit inne på alla sidor jag är medlem på nu väntar jag bara att någon från klassen ska logga in på msn dom slutade för en halv timme sedan .Det är ganska typiskt att det var hemkunskap och slöjd just idag hoppas inte att dom baka något jätte gott .Nu ska jag skriva på min andra blogg sagornasblogg.blogg.se hej svejs //emii

Kommentarer
Postat av: Julia

Stackare du,sknade dig väkligen idag !:(

Vi gjorde pasta och skinksås,inte så gott!

Skolans är mkt godare,jag är inne nu om du läser.

Krya på dig gummsan,kraam ! <3

2009-04-20 @ 16:49:31
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: söta emelie

tur att ni inte bakade något gott då hade jag blivit sur haha

2009-04-21 @ 11:23:32
URL: http://emelieojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0