söndag

det var as kul på grönan i fredags vi åkte jätte mycket.Tyvär var det kö från isane (ligger där vikinga skeppet låg)till lustiga huset,föresten fortsatte kön inuti huset till insane ,såg ut som en blandning av lustiga huset och kvasten.Jag åkte katapulten när jag stog var jag jätte nervös men när jag kom ner så skaka jag och nu längtar jag efter att åka den igen
!!! haha.I lördags var jag på loppis från klockan halv tio till kvart över ett .Vi fick i hop någonting över tusen  kronor.Sen när jag kom hem stekte jag korv och gjorde pasta mums .Efter maten satt jag mig vid datan sen kom pappa och olli hem från ollis dans upp visning .Vi åt tacos med my och isa sen såg vi på robinsson och åt massor av godis.

och så äntligen söndag .My väckte mig av att hon skulle uppna nintendo väskan(som typiskt nog har karborre band!!)klockan halv åtta SOM VANLIGT!!!sen gjorde vi en frukost resturang till pappa och anna .Jag köpte en bok på loppisen som jag läste ut på morgonen boken var 200 sidor lång.Sen efter frukosten spelade jag och my little big planet .Sen var vi tvungna att klä på oss och borsta tänderna För vi skulle till haga parken .Så vi cabba ner och åkte dit .När vi var framme så var klockan rätt mycket så vi åt lunchen vi tog med oss hemmifrån,pasta salad med korv.Sen spelade vi lite beach boll jag och pappa fick 27 fast mitt rekord är 132. nu ska jag äta och sen på tävlingen flera bildert kommer i morgon hoppas jag hej då //emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0