Tisdag

Idag så var det bild & musik,jätte roligt ! På bilden var det någon Anna som var där och då blevd helt plötsligt jätte lungt och skönt,ibland e killarna lite skumma XD På musiken var det ännu roligare.Vi körde igenom hela "programet" och det var verkligen as kul.Jag var med i bara början typ.Men jag fikc säga vad dem andra skulle säga med Natta för det är vi som skrivit allt manus :) När vi kom hem baka jag och Hedda muffins och handla mat till min älskling :) Nu ska vi göra något annat,kanske ta en till muffins och göra en till film :) Ses / Jullan


Kommentarer
Postat av: heddsson pöss<33

Asså jag ser så mobbade ut på bilden!

Klubban var så äklig<33

2009-04-21 @ 18:55:09
URL: http://eddasdag.blogg.se/
Postat av: söta emelie

det var en fin bild på dig hedda!!haha

2009-04-22 @ 13:25:42
URL: http://emelieojulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller mee!

Men hedda,du är jö alltid konstig på filmer och kortXD

Skojja bara gummsan <3

2009-04-22 @ 16:57:07
Postat av: Julia

Det vah jag som skrev :)

2009-04-22 @ 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0