tisdag

idag hade jag samtal klockan ett sen gick jag till hedda eller rättare sagt cycklade jag.När jag kom dit åt vi flingor på balkongen sen lekte vi någon konstig djur hem där vi tog hand om hundar som inte ´hade någon stans att bo .Fast vi satt mest vid datorn och sen kollade vi på wenner . klockan halv fyra var jag tvungen att cyckla i väg för jag pappa ,olli och hennes kompis skulle till farsta och köpa byxor till mig .Det blev ett par svarta kort byxor och ett par prickiga tahigst om det blir varmt i morgon ska jag ha det så jag hoppas värkligen!!När vi kom hem satte jag mig vid datorn och sen var det mat kyckling och ris med sås ganska gott och nu sitter jag här ska spela sims snart så hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0