Torsdag

idag skulle jag gå till skolan .Vi hade vikarie fast han var nog den bästa hitils och först så läste vi sen hade vi röda tråden innan rasten .På rasten spådde några varandra fast jag tittade brara på Morre skulle gifta sig med jullan och dom skulle bo i italien sen skulle dom på semester och deras son blev skadad sen kom vi inte längre för morre ville börja om sen var rasten slut .När vi kom in hade vi matte det gick ganska dåligt hann bara 6 stycken tal .På slutet läste han någon konstig bok som dom hade börjat på medans jag var borta.Till lunch blev det lasange fast den var ganska torr så jag åt en macka å sen spelade vi fotboll på rasten jag var med hedda och sen kom vi lite sent till gympan vi delades in i tre grupper min grupp skulle springa en kilometer och jag kom trea fast vi var bara 8 stycken men hälften gick ,det tyckte jag var dåligt.sen spelade vi fotboll,det var tråkigt tyckte jag och sista grenen var 60 meter jag sprang mot jullan två gånger men hon vann med två meter eller mindre sen vann jag över fille,theo och gabriell .Efter gympan hade vi SO och jag skrev en ny text och gjorde en bild till redovisningen nästa vecka.När vi slutat så gick jag Alice,jhon,hedda bella och julia till fotbolls planen fast alla mål var öpptagna så vi gjorde pyramider och fotade i en halv timme sen ville jullan gå och hedda och bella följde med så då gick alla när jag kom hem kom jag på att jag glömt västen på planen så jag är tvungen att cyckla tillbaka sju minuter senare är jag hemma och sen satte jag på datorn och nu sitter jag här.Jag skippar nog gympan idag för jag blev ganska slut efter idrotten.Så jag ska bara vara hemma och ta det lungt nu .Fast jag längtar till i morgon då ska jag åka till grönan ska bli jätte roligt!! men hej då !! ses snart julia<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0