dagen

idag cycklade jag med julia och hedda till skolan vi hade bara logg bok i en halv timme sen fick vi göra en disney fråge sport tjejerna mot killarna sen på eftermidagen så ¨gick vi till en park där vi spelade brännboll , frispiegolf och fotboll sen fick vi glass (våran klass fick dom godaste ,isglass resten fick vanilj och jordgubb på pinne ) sen cycklade jag julia och hedda hem eller vi skulle hem sen messade hedda alex och frågade var han var så vi åkte hem till honom och när vi står och pratar kommer nisse jonte ,frazze och hugo .nu ska jag se på tv så jag kan inte skriva just nu bye

Kommentarer
Postat av: jullan

Vad roligt det var idag! :D

2009-08-21 @ 16:23:49
URL: http://liksomjullan.blogg.se/
Postat av: söta emii

aa

2009-08-21 @ 16:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0