Katrineholm

Kom hem ifrån fotbollslägret i katrineholm för typ timme sen. Vi ahr haft det roligt men med mycket skador,skavsår och träningsvärker. Igår var vi i katrineholm klockan tio då hade vi våran första träning. Det gick sådör,varmt och alla var lite sega.Sen åt vi lassagne och peppa lite inför träning nummer två. Då gick det mycket bättre och när vi spela två mål på slutet så gjorde jag mål. På kvällen så hade vi 4-kamp med kickning,fotbollsboul och stolpträff. Vi kom 3 totalt och på kvällen så kom hedda in till mig och hon somna där :) På morgonen så vakna jag halv sex och jag lyssna på musik och sen åt vi frulle åtta. Vi hade en träning idag och sen så åt vi lunch,peppa och paka in alla grejer. Vi skulle spela 11 manna match mot någotlag. Jag var super nervös men tränkte att jag bara skulle tänka att det inte så svårt eller så. Det hade kanske gått 10 minuter och jag hade "fixat" frispark och jag ville så hjärna göra mål. Så ajg dribbla förbi en person och sen två och tre och den sista och målvakten! Jag gjorde mål på 11 manna för första gången!! Jag är stolt! Sen gjorde evve,fanny och alice mål och sen så sluta det 4-0. Vi fick kex,bulle,jucie och frukt och stretcha. Sen dusha vi och åkte hem.

Vill tacka alla i enskede IK för en jätte rolig helg med skratt och skador. Ni är inte bara mina vänner utan min familj! <3


Kommentarer
Postat av: söta emelie

det har blivit något fel det står ju emelie som har skrivit detta inlägg!!

2009-08-17 @ 19:14:04
URL: http://emelieojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0