massor av skor

 nya köpte i helgen har andvänt dom en gång när jag skulle åka och tvätta bilen
 mina nya inne skor köpte dom oxå i helgen  har aldrig andvänt dom
 köpte på eko har aldrig andvänt
fick av mormor andvände dom på julafton lite små nu 
 mina just nu bästa skor köpte på gotland i sommras
  mina gamla foppisar köpte i grekland förra året
 mamma köpte dom här på gotland men dom är mina nu
 mamma köpte till mig har andvänt dom på skolavslutningen
foppa toflor köpta förra året
 köpte i sommras som jag aldrig har andvänt
  gummistövlar köpte på ica maxi i fööra sommaren

 köpta ??? har aldrig andvänt dom

nu ska jag spela spel puss och kram alla sko tokiga som jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0