skola i morgon

imorgon börjar skolan äntligen fast ändå lite pirrigt har saknat alla massor nu under lovet och det ska bli kul att träffa er igen fast det är synd att jag inte får träffa alla från min gammla klass eftersom jag byter men jag hoppas vi kan träffas ändå !har just prövat mina nya kläder till imorgon en armlös råsa topp och antingen tights ,shorts eller jeans beroende på väder . imorgon när jag vaknar ska jag och olli äta frukost sen ska jag fixa till mig men skolan börjar inte fören klockan 14:00 så jag cycklar och lämnar olli på hennes nya fritids sen cycklar jag till frisören och klipper mig (luggen ska bli kortare och sen ska jag bara klippa topparna ) sen ska jag antagligen åka till hedda eller julia sen tar vi oss väl gemensamt till skolan där jag träffar pappa som ska försöka ordna så att jag hedda och julia kommer i samma grupp (nu går dom i en som heter matilda och jag en som heter marcus och sen så har marcus (en klasskompis ) kommit i en grupp som heter fredrik tror jag det var aja hoppas det ordnar sig om jag får gå utan någon jag känner så träffar jag väl troligt vis nya kompisar . nu ska jag laga cyckeln som har punka tyvär hoppas den går tills imorgon .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0