Emelies idag och igår

när vi hadde gjort bloggen tittade vi på film ,eller om det var tvärt om ,och åt äppel paj med vaniljsås .När jag kom hem till mig så titta jag på tv ,fast det var inget bra men som tur var skulle vi baka lusse bullar då sen var det mat då det blev potatisklyftor och fläskfile med beanässås ,fast i min familj har vi sagt att det heter godis sås.när vi ätit klart spelade vi plump jag pappa olivia ,min syrra och våra bonus systrar Isa och My med deras mamma Anna .Jag kom trea och My vann vi fick äta lusse katterna som vi hadde bakat innan och två choklad bitar after eght var . Dom skulle sova över hos oss My som är ett år yngre en mig skulle sova i mitt rum och Isa som är 8 skulle sova i Olivias rum ,Olivia är också åtta.Jag och My kunde inte sova så vi låg och fnittrade tills vi sommna ungefär en timme efter vi hadde lagt oss.

idag vaknade vi och satte oss och spelade nintendo i sängen tills det blev frukost ,manna gryns gröt och macka när vi hadde ätit spelade jag My Anna och pappa ett spel som heter Zooloretto  två gånger jag vann första och My den anndra .Nu sitter jag och skriver vi ska nog åka skridskor i dag men annars kommer vi ta det lungt jag tror jag skriver mer i kväll om mig själv och om hur rästen av dagen har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0