en veckas jubeleum

nu har vi haft denna blogg i en vecka och skrivit ganska mycket det som är synd är att ingen läser jag läser många anndra bloggares sidor och skriver in min addres men det är bara en person ,bortsätt från jullan som har gjort en reklam om deras blogg egentligen är det ingen idé att skriva om nästan ingen läser men jag skriver ändå det är ganska sjönt att skriva vad man tycker och tänker .Jag brukar tänka på massa saker innan jag ska sova men nu skriver jag det mästa så bloggen hjälper mig att somna fortare men det går inte alltid för tillsist är jag så trött att jag bara tänker att jag ska sluta tänka så jag kan sova ,det låter ganska knäppt men ändå har prövat allt möjligt från att inreda hus i tankarna till att räkna godis man brukar tycka det är tråkigt efter 20 stycken .Ja ja men nu måste jag göra läxan lovade mamma att göra den innan hon kom hem från träningen med Olivia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0