Gympa läger

denna hälj har varit jätte rolig och ganska jobbig har varit på gymnastikläger ute på lillsved det var jätte kul!!när vi kom dit hann vi bara lämna väskan på rummet sen gick vi ner till tränings hallen .vi värmde upp på en tamling (en tjock matta med studs)när vi var jätte trötta sa dom att alla grupper skulle ha en gemensam upp värmnig så vi hade en till så sen var vi alldeles sluta .Vi börja med luft golv och effter en timme var det lunch spageti och köttfärsås efter maten fick vi gå upp på rummen och packa upp våra saker jag fick sova med kajsa S och kajsa A .när vi kom tillbaka hadde vi en liten uppvärmning sen var det satts bräda vi gjorde överslag det gick ganska bra jag brukar vara lite feg men det var jag inte idag.sista passet hade vi övrigt då stretcha vi och klättra på en klätter vägg som först gick rakt ut sen upp och ner sen gick den upp igen                    I
                                                    I
                                         _____I
                                        I
                                        I
                                        I
                                        I   
sen var det kväls mat någon slags kyckling gryta och ris var godare än vad det såg ut när vi kom upp på rummet packa vi upp det sista och skulle gå in till ett annat rum där våran grup,24:an,skulle berätta spökisar .efter ett tag var det natt macka .Jag tvätta håret med kallvatten (det varma var slut )och sen låg vi och berätta roliga historier tills Kasa A somna hon snarka så det tog ett tag innan jag sommna .

Nästa dag gick vi upp och åt frukost yogurt och flinger och rostad macka med marmelad mums!!Vi hadde trampolin (studsmatta) idag vi värmde upp lite sen blev vi uppdelade i två grupper  min grupp fick börja att bräcka upp på händer sen fick vi hoppa jag gjorde en volt som blev bra dom anndra landa jag på baksidan av hälen så jag fick ett litet skav sår .Sen hadde vi fri stående (en slags dans inom gymnastik) det gick ganska bra vi kan nästan hela friståendet på tre gånger!!Till mat blev det biff och potatis jätte god faktist !!och glas med choklad och lakris sås ,maränger och strösel.Vi fick gå upp och packa allt sen ,men vi haadde två till pass vi börja med trampett jag gjorde faktist en perfect volt på trampet för första gången ( om man inte räknar när man hoppar på studsmatta med rep)Nu hadde vi bara tamling kvar det gick så där alla var utpumpade och tröttaVi tog en grupp bild på alla gymnaster och ledare i HG sen plocka vi undan alla redskapen .Jag åkte hem med bella och maja i min grupp sen var jag hemma och har massor av träningsverk //Emelie

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj , shit ! Guud , jag skulle aldrig orka.Som tur e så har vi dig ! Många Kramizar !

2009-01-26 @ 21:41:06
URL: http://emelieojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0