idag

nu sitter jag och skriver men i morse vaknade jag av att Olivia kom in i rummet och ville ha frukost pappa var på jobbet vi åt macka och drack juice framför tven vi satte på förorts ungar som jag fick i julklapp av farmor .efter filmen satte vi på oss kläder och jag städade mitt rum sen kom hedda vi satte på datorn  och loggade in på stardoll sen spelade vi Zooloretto jag vann fick 40 poeng Olivia 36 och hedda 32 sen gjorde vi mat mackaroner och falu korv mums .Efter maten sjöng vi singstar .Vi gick ut en snabis och åkte pulka och bob på baksidan och nu är vi inne jag skriver och Olivia och hedda spelar nintendo men nu kom hedda till en annan värld så jag måste hjälpa henne hej då från Emelie

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas ni hade kul.

Jag har glömmt lösenordet emelie..

2009-01-07 @ 19:49:46
URL: http://liksomjullan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0