Jag har ingen tid !

Jag vet , måste skriva oftare !
Nu var det länge sedan jag skrev något på denna blogg.Ni förstår jag har likosom en annan
blogg som e bara min , och den kommer faktiskt lite mera före en denna.Men nu ska jag berätta lite om
veckan !

Måndag . Ebba var med i plugget och vi börja med vår första HK lektion , roligaste ämnet just nu !
Tisdag . Idag skulle vi inte göra något.Vi sjöng lite ABBA låtar på musiken och killarna fjanta sig på bilden !
Onsdag . Idag så hade vi gympa och efter skolan så hängde Ellinor med mig hem !
Torsdag . Emelie fråga om jag ville följa med på BIO men jag skulle ha träning och träna på läxor m.m.
Fredag . Idag hade vi förhör på engelska och det gick mkt bra ! Efter skolan var jag med min kanin och nu sitter jag här !

Nu kmr några bilder från veckan som gått !
Puss o Kram <3

 



Bilder från min blogg .

http://www.liksomjullan.blogg.se
http://www.emelysmode.blogg.se

Våra privat bloggar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0