min dag 9/1-09

idag när jag vaknade var jag jätte tröt men kom upp tilsist .Jag åt en skål med mina favo flingor special K.Sen var det kört visste inte vad jag skulle ha på mig mina älsklings byxor var det hål i så dom var på lagning k.s.s byxor hadde två stycken i går och då vill jag inte härmas .Men tillsist tog jag en grå tunika och ett par jeans som inte är lika tajta som dom mina älsklings byxor .Pappa följde med till korsningen resten av vägen fick jag och olivia gå själva som vanligt  när jag kommer fram till skolan är det bara en kille i min klass där ,då kommer jag på att vi har sovmorgon till kvart i nio och klockan är bara åtta typiskt när fröken kommer trekvart senare får vi gå in och börja läsa .Sen hadde vi tjugo minuters rast vi körde burken en gång sen gick vi in vi skulle ha gamla nationela prov fick 4 fel .Vi ska börja med bråk och prosent i matten så vi skulle göra förtest fick börja på steg 5 .Till mat var det pasta och ost och skinksås mums .När vi kom in igen var det EV (elevens val) jag läste lite och rita för vi har inte börjat med SO och matte än så det fanns inget annat att göra när jag kom hem åt jag en appelsin och satte på datan efter ett tag ville inte jag spela mer så jag skrev en inköps lista och skrev  dom jag tyckte skulle komma ,är fortfarande tveksam till vilka men några skrev jag upp sen kollade jag im Kenzas blogg och skrev lite i min egen och i kväll ska jag titta på let´s dance och äta popcorn hej så länge //Emelie

Kommentarer
Postat av: susan

Hej jag och min kompis har veckans 2 frågor i våran blogg :)



Du kan titta om det är något du vill svara på :)



följ gärna bloggen också !

2009-01-09 @ 23:29:28
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0