min förmidag och lite till

imorse när jag vaknade gick jag och satte på datorn ,stardoll sen skrev jag lite här om går dagens let´s dance .Till frukost blev det risgryns gröt sen satt jag vid datorn ett tag till ringde jullan (Julia) fast hon var och badade då duchade jag .Olivia hadde tagit datorn så jag desingna lite rita en flicka med snygga kläder fast ögonen blev fula så jag målade så hon blundade med blå ögonskuga .Vi gick ut ett tag Olivia ville åka pulka men inte jag så jag stog och tittade på när hon åkte .När vi kom in åt vi lunch champinjon soppa .Olivia hadde blivit bjuden på bio så jag och mamma gick till afären och handlade godis glass med mera ,vi ska göra polka milkshake i kväll och Olivias andra kompis ska sova över så hon får dela sin polka gris med henne medans jag får en hel stång,från gränna ,för mig själv om inte jullan ringer upp så kanske hon också sover över ,om hon vill .nu är jag hemma och skriver ,imorgon skriver jag nog mera om hur det var i kväll ,hoppas jullan kan skriva nåt nu också !juste bjuder nog alla till festen blir krongligt att åka runt till alla som blir bjudna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0