tråkigt

just nu sitter jag framför datan ,det kanske du märkt men min dag har varit tråkig på jumpan har vi spelat vollyboll det var så där och matten var rolig annars har det varit tråkigt tur att jag snart ska byta skola.I den nya får man göra sitt eget shema och slipper fröknar som ska rabbla upp samma saker hela tiden det är jätte tråkigt och så brukar hon göra att alla ska göra allt samtidigt och ingen får jobba i från åhh man blir så trött och sitter bara och längtar efter att komma hem !! i kväll ska jag och Olivia äta glass vi har gjort själva ,har en glass maskin ,fast först och främst ska jag äta min macka jag gjort i årdning med ost mums!!
Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0