ingen bra rubrik precis"

haha,lite som rubriken menar. jag vet inte vad jag ska ha som rubrik,menmen. igår sov ju elin över här och jag satt och berätta saga för henne och syrran,roliigt! på kvällen så åt jag nya marabou sommar och sen skulle pappa springa lite och då hängde jag med,såg ida också. vi sprang typ 3,3 km i lite högre tempo en vad vi brukar och när det var 300 meter kvar typ löpte vi i riktigt bra takt (stolt) sen vila jag lite,stretcha och sen åt jag några jordgubbar ink. dushning :S jag sov nere i källaren eftersom att det är så varmt i mitt rum,

nu sitter jag iallafall och lyssnar på abolute summer hits 2009,köpte den igår och två toppar,hälstrumpor och en bikini :D
(bild nedan) sen var jag bara hemma hela dagen och det ska bli så skönt att åka till öland i 4 veckor nu,jaa!
jag kommer nog att blogga lite innan vi åker men annars får emelie vara aktiv när hon kommer hem från kollot. och kanske att jag kommer att blogga lite på öland med pappas data, puss julia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0