Dålig uppdatering

jag har varit dålig på att skriva på sistone. men iallafall,i torsadgs var jag med bella & alice. i fredags var jag på min kusins studentfest i västerås. i lördags och i söndags var jag med hedda och igår också.igår hade vi också fotbollsavslutnings fest hos natta. vi åt pizza och typ "mini tårtor" med sockerkaks botten,grädde och jordgbbar,fett gott!
Idag så jag jag inte gjort så mycket än.Jag var ute och jogga på morgonen och sen mötte jag melina utanför skolan,hon sa att hon skulle kolla på när elin,ellen och tove spela. jag hängde med henne( natta var också med) vi hade jätte roligt och skrek jätte mycket när elin gjorde mål! jag ska nog tillbaka dit sen senare idag men nu ska ja käka frukost och sen fixa i rummet,kanske blir det en liten sol tid också. PUSS



Kommentarer
Postat av: Nathalie

sorry att vi glömde säga när finalen var :P

2009-06-17 @ 22:14:52
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0