Dåligt uppdatering

Jag vet att jag har varit slarvig med att skriva på senaste tiden,men det är så mycket som händer just + att jag  har min personliga blogg också. Men nu ska jag skriva lite grann om vad som hänt den här senaste veckan!

Måndag; träning med fotbollen och fick våra ny overåller.
Tisdag; Träna syrran och var med emmie och hedda i parken.
Onsdag: Var på extraträningen med hedda och natta.
Torsdag; Träning med laget + löpning
Fredag; match mot djurgården,gjorde mål och stog i caffet.

Lördag; Vakna typ klockan nio kanske för att jag la mig tolv igår kväll.Jag åt frukost,blogga lite och sen packa jag ihop min väska.Jag och mamma skulle till stan och handla lite saker :)) Vi börja med att gå till H&M där jag skulle kolla på en vitkofta men den var slusåld så vi gick vidare till kappahl. Där hitta jag en vit kofta som var jätte fin,köpte. Efter det till stadum och bytte ett par shorts och sen till Butrix och handla en lien nalle till min kusin som tar studenten på fredag. Vi fick gå ganska nabbat hem och byta kläder och packa lite saker för nu skulle vi på POOLPARTY,fast det bara var 11 grader ute :D Först hoppa vi lite studsatta och sen bada vi i poolen där det bara var 15 grader (resultatet från badet kommer jag att skrivaom starx) Sen blev det mat och vi hoppa ännu mera tills alla killar och jag satte oss vid tv:n och kolla på matchen som sverige förlora med 1-0 mot dansarna. Sen gick typ alla hem så ajg fick vara med syrran och alicia + killarna,och vi hade det jätte kul.Vi spela WII och hade jätte skoj! Vi kom typ 2 och jag somna direkt,Kram

Söndag: Vakna tio men inte var det skönt.Jag hade jätte on ti halsen och nrä jag prata fick jag tårar i ögonen :( Så det har inte hänt så mycket idag förutom att jag har kollat på tennis och drukit säkert 4 liter vatten,Kram


Kommentarer
Postat av: söta emelie

var det alice party?

2009-06-08 @ 08:28:17
URL: http://emelieojulia.blogg.se/
Postat av: jullan

nejnej,alicia det var hennes kompis mamma som spydde på nyår och alicia är också kompis med cornelia :)<3

2009-06-08 @ 10:28:15
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0