en dag kvar

idag var det ganska kul vi hade sovmorgon till klockan 9 sen var det städa i lådan och hjälpa andra som inte var klara med målen i ma so no och en .till lunch blev det kötbullar och sen fick man välja om man ville ha potatis pasta eller potatis gratäng till. på rasten var jag natta alice johanna och ellinor uppe och ritade på tavlan  .sen var det kryss final det gick inte så super bra .6b vann tror jag sen kom fyra a och på tredje plats 4 b och fjärde andra sexan så femorna kom sist .tyvär.när jag kom hem satt jag mig vid datorn nu kommer nog pappa snart.imorgon är det ju skolavslutning längtar så dit vi börjar 9:40 och slutar ca 11 sen ska jag och alice (om hon får )åka till grönan om det inte spö rengnar vill säga.nu ska jag städa lite ha det så bra puss

ps. hoppas du kommer i morgon julla!!ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0