har åkt frittfall!!

igår var jag på grönan åkte frittfall fyra gånger och insane 3 gånger det var nästan bara barn familjer när vi kom så det var fem minuter på nästan allt ,förutom frittfall där var det ingen kö alls .men senare kom det flera tonåringar som tydligen hade tagit sov morgon . jag träffade min gympa kompis bella och hennes syrra det var dom som tvingade upp mig i frittfall fast jag tackar dom ändå .köpte en klubba som inte är slut än kommer att ta evigheter innan den är upp äten .när vi kom hem lagade mamma mat och jag och olli städade tashas bur  det blev fisk och hemmagjord potatis salad .nu ska jag gå till jullan vi ska till eriksdals badet och bada ute men nu måste jag packa puss emii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0