helgen+Tisdag

denna helg var super med klass resa å allt bodaborg var nog det bästa med alla rum vi fick i hop fyra stämplar om du vet vad jag pratar om .Det kommer bilder på fredag kväll för jag är hos mamma just nu .Idag regnade det jag hedda och julan gick till jullan först och sen till hedda fast hon hade glömt nycklarna och hennes pappa skulle komma om cirka 25 minuter .Vi satt i hennes trapp upp gång i en kvart och spelade spel och smsade med mobilerna sen blev vi hungriga som tur var hade hedda 25 kronor så vi gick till affären och köpte små varma bagetter 5 för tio ganska bra pris från ica!! när vi kom inn åt vi flera mackor sen lekte vi skola med heddas gosse djur och dom åkte ut hela tiden för dom bara pratade.sen gick vi ut i regnet för det var tallkrogens dag så vi var där nere ett tag sen gick vi upp och sedan ner sen såg vi på tv the hills .Till mat blev det makaroner och tonfisk ganska gott !!vi gick ner igen sen upp sen skulle jullan träna sin syrras fotbolls lag.och jag och hedda köpte kakor .som vi åt på hela tiden .jag har ätit fyra sylt kakor två havreflarn och en kolakaka .Nu måste jag sova så jag årkar med ännu en kul dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0