Insane aldrig mer igen

igår var jag på grönalund med pappa och olli vi åkte hemifrån klockan 5 när vi kom dit åkte vi jetline sen skulle vi gå mot nyckelpigan och möta anna isa och my med deras kompisar.och då mötte vi hedda och natta som stog i kön till jetline .När vi mött isa och my gick jag my olli och klara /mys kompis och åkte katapulten sen gick vi och åt mackaroner och kötbullar på en resturang igentligen skulle bara my och klara äta men vi åt oxå pappa köpte en superstor popcorn och satt och åt själv fast alla smakade hela tiden .sen gick vi till lustiga huset.och där efter gick jag my och klara spökhuset fast det kostade 40 kronor lite väl dyrt tycker jag.när vi gått gick vi för att leta på pappa och anna som satt och väntade på olli isa och sofia isas kompis som åkte vildamusen så vi gick in i skratt kammaren .sen fick vi välja en sak till att åka då valde vi insane när den börjat åka stannade den högst upp an första backen och jag och olli sat framåt lutade och alla där nere stog och peckade på  oss vi satt där i tio minuter och olli gnälde hela tiden jag var så rädd att jag inte sa någonting .vi såg luftballonger som steg men tillsist började den åka igen men vi stannade igen vid mitten stället där dom flästa brukar stanna men där satt vi bara i en minut när vi kom ner var det så att en vagn hade kommit fel så vi stannade av säkerhets själ men dom tyckte det var konstigt att vi hade stannat högst upp i backen .sen gick vi ner till pappa och dom andra innan vi gick hem spelade vi på banka ner saker jag fick 240 poeng .när vi kom hem sa jag aldrig mer insane fast jag vet inte kanske åker den igen men ha det så bra nu puss emii.!!
                      

Kommentarer
Postat av: jullan

emmie,förlåt för att jag var med bella igår!

jag är en svikare,förlåt! Men eftersom vi kommer att träffas efter lovet men inte jag och bella på samma sätt. Jag vet att du åker till sandis imrogon och kanske inte kommer hem på ett tag,pusspuss <3

2009-06-11 @ 11:59:20
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0