längesedan

ni får förlåta mig att det var länge sen jag skrev men jag har varit i borlänge,min mormors sommar ställe .vi har byggt en koja som sitter i ett träd 2 meter upp blev faktiskt jätte snygg men jag har ingen bild på den just nu vi får se om jag kan fixa en . i onsdags solade jag så nu har jag en vit bikini ,haha .så klart har jag hundra myggbett  fast olli har flera .jag har haft en bra midsommar men nu ska jag ducha och sen ska vi till grönan .på onsdag ska jag åka på kollo i tio dagar .men innan ska jag försöka tvinga pappa på en shoppingtur måste köpa en tråd kläning på h&m som det är rea på nu och ett par shorts .aja ha det så gott puss och kram emii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0