natinaldagen efter middag

vi åkte till ett par kompisar till annna i enskede .dom vuxna åt sill lunch och vi barn åt pankakor jordgubbar och glass .mums vi köpte fyra lådor på vägen dit.Dom hade en flicka som hette johanna som var 4-6 år vet ej .hon hade en koja i ett träd som vi var i och så spelade vi fotboll.sen åkte vi till stan och promenerade vi köpte glass i galerian jätte god jag tog citron och cocos smak .det var äkta italjensk glass och den var super god (du måste prova om du går dit någon gång särkilt citron smaken!!)sen gick vi till hötorget och köpte godis till kvällen .sen var pappa tvungen att gå till fotbolls matchen .anna såg honom på tv tre gånger och jag en gång för barnen tittade på narnia två förutom my som surade för att vi inte skulle se snow dog . nu är det bara tre dagar kvar till sommar lov och grönalund!!
pankaka med glass och jordgubbar
  isa och olli med en stor skål jordgubbar
 vi sitter och äter
 jag och my i kojan ,isa tog bort stegen så vi inte kunde komma ner
jag my och isa äter glass
 min glass med citron och cocos smak mmm

ha det så bra emii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0