tisdag

jag vaknade vi åtta och åt frukost med olli och pappa sen åkte pappa och lämnade henne på fritids och jag satt mig vid datorn .ca tjugo i tio så gick jag ut och joggade det tog en timme att gå dit jogga och gå 3,2 km och sen hem igen ganska bra va?det tar ca 13 min dit .sen när jag kom hem så duchade jag sen skärde jag mango och satte mig på balkongen och smaskade på den jätte gott!! sen satt jag en stund till vid datorn .Pappa hade lovat att vi skulle gå på bella vista eftersom jag åker imorgon till kollot . så vi tog cabben dit och satt på deras uteservering .jag tog pasta carbonara och pappa dagens rätt raggmunk och bacon sen åkte vi till farsta och köpte två par shorts till mig ett par röda med stjärnor på och ett par randiga i rosa vitt och brunt .sen gick vi inn på bokia och köpte fyra pocket böcker två till mig och två till pappa .sen köpte vi glass tog kulglass med apelsin och cintron och daim smak .sen var pappa tvungen att åka hem och jobba och jag gick runt lite köpte två nagelack ett rosa och ett vitt .när jag kom hem så packade jag ner allt utom nagelacken av det jag hade köpt.sen åkte vi och hämtade olli och hennes kompis vi åkte och köpte glass sen skulle vi ta fästingspruta det såg jätte läbigt när dom stack mamma hela nålen åkte in i huden .men  jag tog så klart ändå man vill ju inte ha TBE .sen åkte vi hem och åt mat köttfärsås och spagetti mums .jag packade det sista sen tittade jag på fotboll med pappa olli var så trött att hon gick och la sig men jag kunde inte sova om man tänker på vad som ska hända idag.
har alldrig haft en fästing men tog spruta ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0