bowling

vi åkte till sickla och tog rulltrappan högst upp där vi gick till en resturangklockan var bara 5 så vi vara själva på resturangen halva tiden för sen kom det en barnfamilj till sen var det vår tur att bowla jag var inte världs bäst men jag kom trea för anna kom etta fast pappa och hon bytte efter andra omgången så det var bådas sen kom My och sen jag.jag fick hosta mitt i och var tvungen att dricka massor av vatten pappa köpte bilar till mig som jag fick suga på men det hjälpte inte så då sa han att han skulle spara dom till nästa gång vi kom till honom.

Idag
idag sov jag till klockan nio sen har jag spelat little big planet,gittar hero och sims. Jag har även sätt på Pirates of Caribien den var jätte bra jag hade bara sätt tvåan förut.nu har jag precis bakat chocklad muffins som ser jätte goda ut  men jag är helt ut pumpad höll nästan på att svimma när jag gjorde dom det var tur att jag  inte gjorde det ialla fall.Nu ska jag hjälpa Olivia med ett spel på datorn hej svejs !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0