Fredag,Lördag och Söndag !

Hejjsan alla bloggare ! <3

Nu ska jag berätta om alla dagar som har gått :)

Fredag
: Idag har jag varit i skolan och efter så gick jag Elin,Hedda och Natta hem till Natta.
Där la vi ansiktsmask som blev jätte äcklig ;) Morre & Frasse stog utanför Natta så vi var med dom också.Frasse kasta en snöboll i nacken på mig,jag fick typ DAMP haha ! XD ! Hemma så åt vi middag och jag kolla på Let's dance och spela lite Sims2 Natliv.Jag saknar dig skit mkt Emelie ! :)<3 Puss

Lördag : Vakna typ klockan halv åtta och då gick jag till datan.Chatta och bara var.Mamma och Cornelia åkte till stan medans jag och Pappa var hemma.Jag kom på iden att göra Hallon Muffins så det fick det bli ! Jag hade lite lite bakpulver så dom växte inte men blev iallafall jätte goda,fick mkt beröm av mamma och Olle :)<3 Puss

Söndag : Jag kan inte fatta det ! Jag blev sjuk idag ! Vi skulle ha cup,så jävla typiskt ! Gud vad arg och ledsen jag var asså ! Jag ville bara lägga mig ner och böla i timmar.Aja,jag fick ligga och vila i soffan.Kolla på reprisen av Let'a danceSveriges Västa Bilförare och som jag faktiskt missat,så det var lite kul att se ! Sen flytta jag och mamma mitt skrivbord så attd en står på långväggen istället för kort vägen.På kvällen kunde jag sitta uppe lite längre så jag kolla på BECK tills klockan typ var,22.45 då jag somna :)<3 Puss

Måndag _: Har ingen feber idag men ska vara hemma och vila iallafall.Jag saknar väkeligen alla kompisar nu,jag vill bara träffa dom och bara vara.Imorgon ska jag till skolan,det ska bli kul ! Och vet ni,jag hitta ett super fiint halsband som jag har på mig just nu.Vet inte vem jag fått det ifrån,men det var super fiint ! Tack till den som köpte det ! :)<3 Puss


Biler kommer att ligga ute på : www.liksomjullan.blogg.se idag eller imorgon :)<3
Men här kommer 3 stycken !







                   Älskar er : Emelie,Natta,Hedda och Elin :)<3

Kommentarer
Postat av: emelie

fin bild på mig vf blev den svart vit ?det ganska kul att vara lite barnslig tycker inte du det åå?

2009-03-16 @ 20:30:40
URL: http://emelieojulia.blogg.se/
Postat av: Julia

joo,jätte mkt gmn <100

Men jag gjorde så att den avr det,min färg suger på mobben <1000

2009-03-17 @ 17:00:06
URL: http://liksomjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0