Sjuk

jag har haft massor att göra så jag har inte hunnit skriva så mycket men nu har jag tyvär hosta så då har jag tid att skriva.det gick inte så bra på gympa tävlingen vi kom sjua av elva lag fast vi kom tvåa i matta det var bra!!! sen på våffeldagen blev jag sjuk även fast jag hade matlust och åt massor av vofflor mumsss! så jag var hemma torsdag fredag och i heljen hade vi kalas för anna som fyler 40 år idag  det var ganska kul fast jag var väldigt hängig . på söndagen tog vi det lungt och stälde om klockan och idag så var jag hemma med ganska typiskt för måndagar är roligaste skoldagen och jag skulle gjort klart en present till anna också men klockan halv fem kommer pappa hem med olli då ska vi åka och äta först och sen bowla i sickla det kan jag skriva mer om imorrn och tyvvär är jag nog sjuk då också :( ha det så bra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0