Åter igen

Hejjsan,idag var ingen rolig dag måste jag säga... Jag hade nog otur men visst fans det stunder jag mådde bra !
På idrotten körde vi rugby,men först skulle man springa ett varv runt ängen. Jag och typ alla andra ville inte men sen såg jag chansen att få bra resultat så jag jogga utan hinder. Alex vänta på mig för han som jag tyckte det var lättare att springa med sällskap så vi kom först i mål innan ellinor som kanske kom 2-3 minuter efter oss och sen kom emelie osv. När vi körde rugby råka vet jag inte riktigt vad som hände men det var typ att jag ramla på elin så hon fick jätte ont i vaden/foten så hon var inte med sen,förlåt elin <3 Sen hände inget,men efter skolan kom det fler problem. När vi kört tio och jag skulle ta fram mina nyklar så hitta jag dem inte,jag fick nästan panik men lungna ner mig när jag ringde pappa. Han sa att jag skulle leta noga och sen fråga i expiditionen men det var ingen där! Så jag gick hem till natta som varit så underbar idag och hemma hos henne hade jag det jätte skönt och hon fick mig på mycket bättere humör. Nu blire snart träning och sen bara vila...


Kommentarer
Postat av: fanny

fin blogg!<33

2009-05-16 @ 22:57:45
URL: http://ffannyjjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0