Brunch på mose backe

idag söndag vaknade jag åtta .My och jag spelade dator och sen var det frukost .Pappa hade spelat in se upp för dårarna som gick på lördagen För vi var så trötta så vi kolla på den .När filmen var slut var klockan halv tolv så vi åkte till mosebacke med tunelbanan och åt brunch buffe det var jätte gott .Sen gick jag pappa och olli in på ålens för att köpa mun sårs salva,Som så klart inte fanns så pappa ska köpa den på måndag .Sen åkte vi hem .Jag årkade inte  gå på gympan i dag för jag är  ganska trött och snorig och jag ska vila mig inför fridrotts dagen i morgon .Olli var hos en kompis och jag och pappa spelade settlers två gånger pappa vann den första gången sen vann jag den andra gången.Vi täckte köpa pizza men olli var inte hemma och man vet inte hur hon skulle reagera om vi åt det .Så vi åt hamburgare sen kom olli hem och hade ätit pizza och blev jätte avensjuk över att vi ätit hamburgare!!Sen såg jag på Wipe out sen var det dags att sova.

mosebacke terass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0