disco!och tisdag

igår var jag johanna och ellinor på disco med många fler .Vi hade ganska roligt men ingen våga dansa men på slutet ville jag och några till det var det några från nian där och dansa(tror dom var fulla)pengarna som vi betalade inträde för och köpte godis för gick till opperation dagsvärke och i år gick pengarna till skolor i afchanistan eller hur det nu stavas .Discot höll på från klockan 6till tio fast vi kom klockan sju för johanna var lite sen (vi fixade oss hemma hos mig innan vi åkte då var hon hos doktorn så vi väntade en halv timme på henne ,men det gjorde inte så mycket alla sa att dom kom halv sju ungefär .

idag tisdag vaknade jag av att olli fråga hur mycket klockan var för det var jätte ljust jag kollade på klockan som var halv fem men den är lite knäpp så jag var tvungen att gå till köket för att kolla .Men hon var bara halv sju så jag vila lite sen åt vi frukost och klädde på oss.När vi var klara med allt satte vi oss och titta på tv i en halv timme-trekvart.När jag kom till skolan läste vi först sen hade vi skoldag bok.Nu årkar jag inte skriva något mer vi hade bara en lång tråkig dag och sen när jag kom hem så har jag suttit vid datorn och tittat på tv . men nu ska jag städa lite så hejdå!!

Älskar dig jullan!!!!<3<3<3<3  gånger 9999999999..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0