Inte riktigt 12,men visst,du kan säga som du vill!!

Igår så var det ganska stort kalas här hemma. Jag vakna på mycket bättere humör eftersom vi förlora i fredags mot BOO FF. Jag och pappa åkte till Bygg Max,Jysk och sen till Hemmakväll. Sen åkte vi hem där vi direkt satte igong med att sätta upp tält,ta fram drinkar och göra tårtor. Dem första som kom var simon,nina och emma. Sen kom linnea,josefin,efter dem farfar,sonja och christian son helena nellie mange och emilia. Sen mormor och morfar och sist tintin och peter. Jag fick jätte mycket presenter !!:))
Till lunch blev det lammbiffar i pitabröd med massa grönsaker och såser till :)) Sen var det lite paus,jag olle och cockie öppna packet (säger vad jag fick nedan) Efter det fixa jag och linnea frågesport som blev jätte roligt :)) Sen var det tårta som alla as digga och sen mina för starka choklabollar !! :)) På kvällen stanna mange och peter kvar så i kolla på robinsom tsm med emma som skulle sova här. Vi var ute ganska mycket och sen la jag mig halv ett !! :))






Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej♥

titta,läs och komentera görna på min blogg:)

2009-05-17 @ 19:00:39
Postat av: söta emelie

vad mysigt ni måste haft det!!!

2009-05-18 @ 16:00:21
URL: http://emelieojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0