Lördag

idag vaknade jag halv åtta och satte mig vid datorn tills kvart i nio då åt vi frukost sen satt jag ett tag till vid datorn .Vi gick till affären sen och panta burkar och köpte godis (det blev ett kilo ungefär ,bara lite mycket haha) sen bytte jag om till gympa kläder och åt sen bar det av till upp visningen.Det var roligast i uppvärmnings salen då hoppade vi på en trampolin (en studs matta fast man studsar dubbelt så högt)Efter uppvisningen bytte jag om till vanliga kläder sen var vi tvungna och städa lite .Men när vi städat klart(jag och olli hoppade på ett mjukt golv och mamma och pappa städa)åkte jag olli och pappa till grönan .Pappas jobbakompis var oxå där så vi åkte med hans döttrar sofie 13-14 år och elin 10-11 vet inte exakt hur gammla dom e .Jag och sofie åkte katapulten och insane olli och pappa åkte också insane men elin våga inte så tommy och hon åkte pop expresen.När vi åkt i tre timmar (och köat) åkte vi hem och åt mat kött och stekt potatis nu ska vi se på robinsson och äta godis så ha det så gott!! hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0