Rönninge Salens IF

Hejjsan,julia här!

Idag har vi spelat match mot Rönning salens IF och vann med 4-0.Vi spela jätte bra och säkert i första halvlek som sedan sluta med 2-0.I nästa så blev det 2 mål till och sen gjorde dem 2 stycken.Jag fick spela back hela matchen,lite onvant men det gick. Efter som att jag är mittkant annars så vill jag alltid vara me däruppe så dem fick skrika några gånger att jag skulle backa hem igen :) Jag blev lite irri på en tjej i deras lag.Hon gick i med armbågen i anstiktet på mig,eller igentligen gick hon in överallt på mig,as jobbigt ... Sen åkte jag hem med Bella och vi hitta inte min boll,puts väck var den! Jag,bella,jonas(tränare) och bellas mamma anna gick runt och leta men vi hitta den inte.Så vi åkte hem tillsist.Hemma gick jag och mamma till affären och handla lite gott till kvällen.C ska sova hos Alicia så det blir bara jag,mamma och brorsan.Nu ska jag chatta vidare med Ellen och sen ska jag spela eyetoy och baka havreflan :) PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0