tisdag,mamma mia

idag hade vi mamma mia uppspel för årkurs 1-5  det gick jätte bra vi hade det nästan hela dagen .Först pratade marie sen läste jag lite medans på rasten körde vi tio när vi kom in så fick man träna sina roller /dom som hade dom största . Jag tränade till  SO provet som är i morgon .Till lunch blev det potatis mos och falukorv inte så super gott men det gick att äta.Efter lunchen skulle vi köra igenom mamma mia innan vi spelade upp det för årskurs 1-5 .DEt blev jätte bra och frazzes inhopp blev jätte bra alla satt och skratta .HAHA.Nu kom jag precis hem och vi ska till skolan igen klockan halv 6 och innan dess ska jag voffla håret och äta .Tills dess får jag bara vänta och hoppas förestälningen blir jätte bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0