torsdag

idag var det en tråkig dag vi var tvungna att springa ett helt varv runt ängen!!!km lite mycket för en uppvärmning tycker jag!! jag sprang bara halv resten gick jag .Det var bara jullan och alex S som sprang hela .Sen skulle vi köra rugby som ingen fattade och det blev jätte konstigt så Amanda gick och satte sig i gräset.På slutet fattade vi lite men Elin hade otur och jullan råkade typ slå till henne med armen eller foten vet inte så noga så hon haltade resten av dagen .Innan idrotten åt vi lunch tomat soppa med bröd och ost mums nog det godaste på hela veckan.Förutom lunch och idrott har vi haft No (lite för mycket om ni frågar mig!!)och matte .När jag kom hem satte jag mig vid datorn och var inne på stardoll och chattade .Sen fikade jag och pappa och åt upp dom sista mufinsarna ,eller det finns en kvar men den ska olli ha i kväll.Nu är pappa och hämtar olli och hennes kompis moa .Vi ska äta pizza snart sen har jag träning .Tror att det är de andra kvalet i ESC eurovision song contest så det ska jag väll kolla på efter tränigen.

hej då ska spela sims2 nu!!

ps.hoppas det går bra för dig elin på grönan när du har ont i foten.DS.

Kommentarer
Postat av: Jullan

men jag slog inte henne,jag skulle ta bollen och då gjorde hon illa sig !!

2009-05-14 @ 18:22:22
Postat av: söta emelie

jag såg inte riktigt vad ssom hände

2009-06-02 @ 21:19:20
URL: http://emelieojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0