Träningsvärk

Hejjsan bloggen.

Sitter och har jätte ont i låren. Vi sprang på gympan idag också och jag kom först av tjejerna!
Sen gjorde vi inte så mycket,utan var mest bara.Gick hem halv tre och sen var jag med Johanna och sålde
lotter.Sen gick vi hem till mig och baka muffins och hade as roligt framför kamran.Förlåt Ellinor att jag var lite kaxig framför
datan och msn,jätte många fårlåt till dig.Men jag och johanna hade så kul att det inte gick att beskriva.Nu blir det tvärr ingen träning för att jag har ont i benen + att jag måste göra läxor...

Dagens person: Johanna ofc!
Dagens kläder: Korta jeans,linne,påsigtröja och adidaskofta
Dagens väder: Soligt med litelite måln och blåst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0